Praca licencjacka – Analiza kanałów dystrybucji w przedsiębiorstwie handlowym NEONET - Serwis prace magisterskie - źródło wiedzy i pomocy naukowych

prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace naukowe, opracowanie pracy magisterka, wzory prac mgr, wzory prac dyplomowych, wzory prac licencjackich, wzory prac dyplomowych, wzory prac naukowych,
prace@pracemagisterskie.home.pl
Przejdź do treści
Praca dyplomowa
Nr 10-20
Analiza kanałów dystrybucji
w przedsiębiorstwie handlowym NEONET
Liczba stron: 49        Cena: 200 zł
Celem niniejszej pracy jest analiza kanałów dystrybucji w przedsiębiorstwie handlowym NEONET. Dążono do zaprezentowania rozwiązań przyjętych w firmie w obrębie przepływu sprzedawanych przez nią produktów elektroniki użytkowej, łącznie z aspektem wspomagania tego procesu narzędziami cyfrowymi. W części teoretycznej wykorzystano obszerny zbiór literatury tematycznej, czasopisma oraz źródła internetowe z dziedziny zarządzania marketingowego i transportu. W części empirycznej posłużono się materiałami wewnętrznymi firmy NEONET, informacjami zamieszczonymi na jej stronie internetowej oraz raportami z branży. Pozwoliły one przeprowadzić badania własne na przełomie pierwszego półrocza 2022 roku.
WSTĘP

ROZDZIAŁ 1. KANAŁY DYSTRYBUCJI – UJĘCIE TEORETYCZNE
1.1. Istota kanałów dystrybucji
1.2. Klasyfikacja kanałów dystrybucji
1.3. Zarządzanie kanałami dystrybucji w przedsiębiorstwie handlowym

ROZDZIAŁ 2. OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA BADANEGO PRZEDSIĘBIORSTWA – NEONET
2.1. Historia i rozwój
2.2. Charakterystyka prowadzonej działalności
2.3. Struktura organizacyjna
2.4. Pozycja rynkowa

ROZDZIAŁ 3. CHARAKTERYSTYKA I ANALIZA KANAŁÓW DYSTRYBUCJI W BADANYM PRZEDSIĘBIORSTWIE – NEONET
3.1. Metoda i narzędzia badawcze
3.2. Analiza bezpośrednich kanałów dystrybucji
3.3. Analiza pośrednich kanałów dystrybucji
3.4. Narzędzia informatyczne wspomagające zarządzanie kanałami dystrybucji

PODSUMOWANIE I WNIOSKI

BIBLIOGRAFIA
SPIS TABEL
SPIS RYSUNKÓW
SPIS WYKRESÓW
3

5
5
7
13

17
17
20
23
25


28
28
30
33
39

43

46
49
49
49
W rozdziale pierwszym ujęto zagadnienie kanałów dystrybucji na podstawie teorii. Odniesiono się do istoty kanałów dystrybucji w firmie o profilu handlowym. Dokonano klasyfikacji kanałów dystrybucji wobec możliwych kryteriów. Omówiono najważniejsze kwestie zarządzania kanałami dystrybucji w organizacji handlowej. Rozdział drugi został poświęcony przedsiębiorstwu NEONET, stanowiącemu podmiot badań w pracy. Ukazano jego historię powstania i etapy rozwoju. Przedstawiono cechy prowadzonej działalności gospodarczej. Zaprezentowano strukturę organizacyjną oraz pozycję zajmowaną w branży elektronicznej. Rozdział trzeci stanowi część praktyczną w podjętej problematyce. Punktem wyjścia jest wyjaśnienie podłoża metodologicznego przyjętego w pracy. Następnie przeprowadzono charakterystykę i analizę bezpośrednich kanałów dystrybucji oraz pośrednich kanałów dystrybucji w firmie NEONET. Uściślono korzyści płynące z zastosowania narzędzi informatycznych wspomagających zarządzanie kanałami dystrybucji w NEONET.
Możliwość zakupu ratalnego oraz wybranych części prac

Prace magisterskie 2023 © Wszelkie prawa zastrzeżone
praca magisterka, prace magisterska, prace licencjacka, prace dyplomowa, całe prace dyplomowe, całe prace naukowe,
prace@pracemagisterskie.home.pl
DZIEDZINY OPRACOWAŃ NAUKOWYCH:
prace magisterka, prace licencjat, prace podyplomowe, prace mgr, opracowanie pracy naukowej, opracowanie pracy magisterki, seminaria prace magisterka, tekst prace mgr, tekst prace magisterska, streszczenie pracy magisterskiej, streszczenie pracy licencjackiej, streszcenie pracy dyplomowej, wstę pracy magisterskiej, wstep pracy magisterskiej, wstęp pracy magisterskiej, wstęp pracy licencjackiej, wstę pracy licencjackiej, wstep pracy licencjackiej
Wróć do spisu treści